GÖREVLERİMİZ
1-SATINALMA BİRİMİ TARAFINDAN ALIMI YAPILAN TÜKETİM VE DEMİRBAŞ MALZEMELERİN AMBAR GİRİŞİ YAPILIP, MALZEME DAĞITIM KOMİSYONUNUN KARARINA İSTİNADEN ÜNİVERSİTEMİZİN TÜM BİRİMLERİNE DEMİRBAŞ MALZEME DAĞITIMI YAPMAK.
2-BAŞKANLIĞIMIZ KADROSUNDA BULUNAN PERSONELİN MAAŞ-İZİN VB.. GİBİ ÖZLÜK İŞLERİNİ YAPMAK, PERSONELİN KOORDİNASYONUNU SAĞLAMAK.
3-BİRİMLERDEN GELEN ARŞİVDE SAKLANMASI GEREKEN DOSYALARIN MUHAFAZA EDİLMESİ.
4-ÜNİVERSİTEMİZİN ELEKTRİK-SU-TELEFON-DOĞALGAZ FATURALARININ TAKİBİNİ VE ÖDEMESİNİ YAPMAK.
5-TEMİZLİK PERSONELLERİ İLE İLGİLİ KORDİNASYONU, VE YAZIŞMALARINI YAPMAK, YENİŞEHİR KAMPÜSÜNÜN TEMİZLİK İŞLERİNİ KOORDİNE EDEREK İŞLERİN TEKNİK ŞARTNAMEYE UYGUN İŞLEYİŞİNİ SAĞLAMAK.
6- PERSONEL SERVİS HİZMETİNİN DENETLEMESİNİ, VE SERVİS İLE İLGİLİ YAZIŞMALARI YAPMAK.
7-ÜNİVERSİTEMİZ SANTRALİNİN DÜZENLİ ÇALIŞMASINI VE PERSONELİN KOORDİNASYONUNU SAĞLAMAK.

 

ENVANTER TAKİP OTOMASYON SİSTEMİ

              

         
Online Lojman Başvuru/Tahsis
              Otomasyonu 


         
     Ödeme Takip Sistemi
           
 (Test İşlemleri 

 


         

         

           

            

            

           

           

               


       

 

İLETİŞİM

Harran Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
Osmanbey Kampüsü 63300 ŞANLIURFA
 
Tel:0 414 318 30 24
 
Fax:0 414 318 31 95

E-Posta : hruimi@harran.edu.tr

Fatura Adresi:Harran Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
Mardin yolu üzeri 18. km Osmanbey Kampüsü  Rektörlük binası kat:2 63300 ŞANLIURFA
Vergi Dai:Topçumeydanı  
Vergi No:4580517385